راه اندازی بانک اطلاعاتی برای ثبت نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها/ دادگستری‌ها پرونده‌های سازمان بازرسی را در مهلت مقرر قانونی رسیدگی کنند

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7182

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت «مشاورم باش» به نقلز از خبرگزاری میزان،ذبیح الله خداییان در نشست شورای قضایی استان آذربایجان غربی، اقدامات مهم دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی را مورد توجه قرار داد و به برخی تاکیدات ریاست دستگاه قضا مبنی بر حفظ استقلال قاضی، توجه جدی به اجرای قوانین، ارتباط با مردم، مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی، کاهش جمعیت کیفری، بازدید از زندان‌ها، انجام ملاقات‌های مردمی، حمایت از تولید و برخورد با مخلین در نظم و امنیت اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه در دستگاه قضایی باید با تاسی به رفتار و‌ روحیه رئیس قوه قضاییه، موضوعات و ماموریت‌ها را دنبال کنند، اظهار کرد: ریاست محترم قوه قضاییه بیش از هرکسی بر اجرای مر قانون تاکید دارند.

 خداییان با اشاره به روحیه مردمی ریاست دستگاه قضا افزود: رئیس قوه قضاییه بدون تشریفات بین مردم حضور پیدا می‌کنند و بر این اساس اقدامات ریاست قوه قضاییه برای همه ما باید الگو‌ باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به وظایف این سازمان اشاره و تاکید کرد: دادگستری‌ها باید پرونده‌های این سازمان را در مهلت مقرر قانونی به نتیجه برسانند.

وی خواستار همکاری اعضای شورای قضایی با بازرس کل جدید استان آذربایجان غربی شد.

رئیس سازمان بازرسی از  راه‌اندازی بانک اطلاعات افراد شایسته در راستای انجام تکالیف دستگاه اجرایی در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد و گفت: در این بانک اطلاعاتی، نقاط قوت و ضعف مدیران در جریان بازرسی‌ها ثبت می‌شود و در آینده به عنوان یک منبع ارزشمند برای انتصاب مدیران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *