بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد از پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7436

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت«مشاورم باش» به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در هفته قوه قضاییه با هدف استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید و بر استفاده از ظرفیت این شرکت‌ها برای توسعه و تقویت فعالیت‌های بخش‌های مختلف کشور و به ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل، بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از پارک علم و  فناوری دانشگاه صنعتی شریف و بخش‌های ایستگاه نوآوری، کارخانه نوآوری بایوتکس و برج فناوری طرشت از نزدیک در جریان ظرفیت شرکت‌های فناور محور و دانش بنیان قرار گرفت.

در این بازدید که مهندس دهبیدی پور رییس پارک علم و فناوری، بابایی را همراهی می کرد، پیرامون نحوه تعریف همکاری‌های دوجانبه و تأمین نیازهای فناورانه و ایجاد امکان بومی‌سازی اقلام مورد نیاز این سازمان بحث و تبادل‌ نظر صورت گرفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بازدید با اشاره به هفته قوه قضاییه و برنامه ها و اهداف دوران تحول و تعالی گفت: در راستای شعار سال و نام گذاری آن با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» توسط مقام معظم رهبری ، توجه و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در دستور کار بخش های مختلف سازمان قرار گرفته است.

حسن بابایی افزود: در بحث هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فرآیندهای ثبتی می بایست از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

بابایی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای وظایف و ماموریت هایی مختلفی که دارد و با توجه به بازدیدی که از شرکت‌های پارک علم فناوری دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفت مصمم هست از ظرفیت این شرکت ها بیشتر استفاده کند ؛ موضوعی که می‌تواند به تسریع در موضوع نقشه برداری و عکس های دقیق در حوزه حدنگاری به ما کمک کند.

بابایی ضمن شرکت در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان از فعالیت کارخانه نوآوری بایوتکس و شرکت های مستقر در آن و برج فناوری طرشت بازدید و در جریان فعالیت ها و نحوه اجرای پروژه های این پارک قرار گرفت.

بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد از پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *