۴۵۱ زندانی استان قم از ابتدای سال با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شدند

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7198

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت «مشاورم باش» به نقل از خبرگزاری میزان،حجت الاسلام والمسلمین مظفری در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات دادگستری استان قم در خصوص استفاده زندانیان واجد شرایط از پابند الکترونیک، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری، با همکاری قضات، آمار استفاده از پابند الکترونیک در استان قم رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون و مقررات باید سرلوحه کار مسئولان در زندان‌ها باشد و فرایندهای اصلاحی و تربیتی براساس آیین نامه جدید سازمان زندان ها بازنگری شوند، افزود: در دوماهه نخست سال‌جاری ۴۵۱ نفر مددجوی زندانی واجد شرایط استان قم تحت مراقبت پابند الکترونیک قرار گرفته و آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید بر ایجاد فضای مناسب در زمینه تعدیل جمعیت کیفری زندان‌های این استان، گفت: از ۴۵۱ نفر زندانی که در سال‌جاری با استفاده از پابند الکترونیک موفق به حضور در خارج از زندان شدند؛ ۲۲۰ نفر در فروردین و۲۳۱ مورد در اردیبهشت ماه تحت مراقبت الکترونیک قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری همچنین تاکیدکرد: در راستای صیانت از حقوق زندانیان رؤسای زندان‌ها و مسئولان ستادی باید به دانش روز زندانبانی و قوانین و مقرارت حوزه کاری خود مسلط و آشنا باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *