وقایع ازدواج و طلاق در «ثبت من»

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7464

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت«مشاور من» به نقل از خبرگزاری میزان،شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه «ثبت من» به آدرس my.ssaa.ir اطلاعات لازم درباره وقایع ازدواج و طلاق را کسب کنند. برای ورود به سامانه می‌توانید از مرورگرهای فایرفاکس، گوگل و Microsoft edge استفاده کنید.

وقایع ازدواج و طلاق، از مواردی است که یا زوجین باید در دفاتر ازدواج و طلاق حاضر باشند یا وکلای قانونی آنها. بنابراین، در قسمت «ازدواج و طلاق» پیشخوان سامانه «ثبت من» که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی کرده، مردم می‌توانند به بخش «موقعیت مکانی دفاتر» مراجعه و از طریق نقشه آنلاین، روی استانی که قرار است این ۲ رویداد را ثبت کنند، کلیک کنند.

با کلیک روی هر استان، همه دفاتر ثبت ازدواج و طلاق قابل مشاهده است. اگر روی «علامت» موقعیت مکانی یک دفترخانه کلیک کنید، همه مشخصات آن دفترخانه، از جمله آدرس و کد پستی، نام دفترخانه و شماره تلفن نمایش داده می‌شود.

صفحه ازدواج و طلاق در «ثبت من»

به این ترتیب، می‌توان از طریق تماس تلفنی با دفترخانه مورد نظر هماهنگی‌های لازم مانند اطلاع از مدارک ضروی و تعیین وقت را انجام داد تا از اتلاف زمان پرهیز شود.

یکی دیگر از بخش‌های قسمت «ازدواج و طلاق» بخشی با عنوان «وقایع ازدواج و طلاق» است. این قسمت در صورتی قابل دسترسی است که فرد برای خود حساب کاربری درست کرده باشد. در این بخش، همه اطلاعات ازدواج و طلاق شخص از سال ۱۳۹۲ به بعد که در سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق در دفترخانه‌ها درج شده، نمایش داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *