سفر استانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان مرکزی

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7109

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در امور قضایی و تبیین راهبرد‌های کلان در این سند بالادستی به ویژه در حوزه اسناد و مالکیت شاهد رویکرد‌های نوین در دوران تحول و تعالی خواهیم بود.

به گزارش سایت «مشاورم باش» به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای سفر‌های استانی و رسیدگی به مشکلات ثبتی مردم امروز وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال مقامات عالی این استان قرار گرفت.
بابایی پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار کرد.
بابایی در این دیدار با اشاره به اینکه اجرای کاداستر اراضی کشاورزی نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی است گفت: بسیاری از منازعات و اختلافاتی که دستگاه قضا با آن روبرو است و باعث تشکیل پرونده‌های زیادی شده است با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی حل می‌شود.
وی با بیان اینکه برای بیش از ۹۸ درصد اراضی ملی در استان مرکزی سند صادر شده است افزود: برنامه و راهبرد سازمان در سال جدید صدور اسناد زراعی است که در این زمینه انتظار داریم تمامی مقامات و دستگاه‌های اجرایی وارد میدان شوند.
معاون رییس قوه قضاییه افزود: در راستای اجرای این طرح مهم در کشور باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود و در صورت نیاز قوانین و آئین نامه‌های مرتبط اصلاح شود.
وی افزود: یکی از موضوعات مهم که مانع اجرای سریع کاداستر اراضی کشاورزی در این چند سال اخیر شده است تفاسیر متعدد در خصوص قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات مناسب فنی اقتصادی و آئین نامه اجرایی آن است که باید با کار کارشناسی موانع اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.
در ادامه این جلسه آیت الله دری نجف آبادی با تقدیر از تلاش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه حدنگاری اراضی ملی گفت: با توجه به ماموریت‌ها و وظایف خطیر سازمان در خصوص صدور اسناد لازم است که دقت بیشتری صورت بگیرد که خدای ناکرده دقت فدای سرعت نشود.
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اجرای دقیق قانون حدنگاری مستلزم همکاری همه دستگاههاست و اگر اختلافی هم وجود دارد باید سریعا حل شود تا اجرای این طرح با مشکل مواجه نشود.، 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *