ساعات کار برخی دادگستری‌های کشور تغییر کرد

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7173

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت «مشاورم باش» به نقل از خبرگزاری ایرنا،معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، براساس اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و با توجه به تصویب نامه شماره ۲۶۷۴۳/ ت ۵۹۷۹۰ ه تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ هیات وزیران درباره دستورالعمل اجرایی حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور در روزهای گرم سال و با توجه به اینکه بر اساس تبصره (۱) بند (۲) تصویب نامه مزبور، اختیار تغییر ساعات شروع و خاتمه دستگاه‌های اجرایی به استانداران تفویض شده است؛ بنابراین  تغییر ساعات کاری به شرح ضوابط اعلامی با رعایت قوانین و مقررات حاکم از تاریخ ۱۷ خرداد تا ۱۶ تیر سال جاری برای استان‌هایی که ساعات کار ادارات تغییر کرده، در راستای یکسان‌سازی ساعات فعالیت دادگستری با سایر ادارات، با هماهنگی اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه بلامانع است.

براساس این گزارش، درباره تعیین ساعات کاری کارکنان قوه قضاییه در استان تهران و استان‌هایی که ساعات کار ادارات تغییر نکرده، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و ساعت فعالیت آنها مطابق سابق است.

به گزارش ایرنا، روز گذشته (۱۶ خرداد) «آرش کردی» مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)  گفت: طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعت‌های اداری به استانداران داده شده و تاکنون، تغییر ساعت‌های اداری در ۱۰ استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر ساعت‌ها به شکلی است که اداره‌ها قبل از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعطیل شوند تا در دوره اوج مصرف که از ساعت ۱۳ یا ۱۴ آغاز می‌شود تعطیل شده باشند.

کردی اضافه کرد: این طرح سبب تناسب‌بخشی به وضعیت ترافیک هم خواهد شد که مصوبه‌های اولیه آن در ۱۰ استان دیگر نیز تهیه شده است و احتمالاً در روزهای آینده، تعداد استان‌هایی که باید تغییر ساعت‌های بخش اداری را داشته باشند به ۲۰  استان می‌رسد.

تاکنون تغییر ساعات اداری در استان‌های فارس، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، قزوین، گلستان، کرمان اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *