رئیس سازمان ثبت اسناد خبر داد؛ رشد ۸ درصدی ازدواج در اردیبهشت/وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات بانکی

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7163

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: میزان وصول سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مطالبات بانک‌ها در اردیبهشت ماه ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اردیبهشت سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت«مشاورم باش» به نقل از خبرگزاری مهر،حسن بابایی در جلسه شورای عالی قضائی با ارائه گزارشی، تعداد کل خدمات ثبتی ارائه شده در اردیبهشت سال جاری را ۹ میلیون و ۲۱ هزار و ۷۸۹ فقره عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به اردیبهشت سال گذشته ۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد و در این میان، خدمات ثبتی الکترونیکی‌شده ۴۳ درصد افزایش داشته است.

بابایی با اشاره به افزایش ۹ درصدی توسعه صدور اسناد در اردیبهشت سال جاری نسبت به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ گفت: رشد ۳۰ درصدی در صدور اسناد مالکیت اراضی و ساختمان‌های فاقد سند، افزایش ۴۳ درصدی در صدور اسناد مالکیت مربوط به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، رشد ۷۲ درصدی در صدور اسناد حوزه اراضی کشاورزی و افزایش ۲۳۱ درصدی صدور اسناد مالکیت در حوزه اراضی موات، از جمله مصادیق افزایش ۹ درصدی توسعه صدور اسناد در اردیبهشت امسال نسبت به اردیبهشت سال گذشته هستند.

وی افزود: میزان وصول سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مطالبات بانک‌ها در اردیبهشت ماه ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اردیبهشت سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

بابایی همچنین از ثبت ۴۵ هزار و ۶۴۸ ازدواج در اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت که این آمار نسبت به اردیبهشت سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *