در گفتگو با مهر مطرح شد؛ انجام تمامی فعالیت های ثبتی در بستر سامانه سند من

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7450

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت«مشاورم باش» به نقل از خبرگزاری مهر،نایب رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران گفت: از امروز تمامی اتفاقات ثبتی در سامانه سند من انجام میشود.

علیرضا سلیمی نایب رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سامانه سند من گفت: ورود تکنولوژی به دفاتر ثبت استاد یک الزام بود و پس از شیوع بیماری کرونا و به دلیل مشکلاتی که این بیماری ایجاد کرد نیاز به این تکنولوژی بیش از پیش احساس شد و این مشکلات سبب شد تا به فکر برنامه‌ریزی جدی بی افتیم.

وی با بیان اینکه دغدغه تنظیم سند رسمی را نباید به مردم اضافه کرد گفت: بر همین اساس تصمیم گرفتیم تمامی فعالیت‌های را وارد فضای مجازی کنیم و تبلور این اقدامات منجر به ایجاد سامانه سند من شد.

نایب رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران با اشاره به این سامانه بیان کرد: این سامانه جانبه است یک طرف مردمی هستند که سالانه ۱۰۰ میلیون خدمات رسمی دریافت می‌کنند و یک طرف کانون‌های کشوری و یک طرف هم سازمان ثبت و دفاتر اسناد رسمی هستند و بر همین اساس این سامانه را نباید با سامانه‌های معمول مقایسه کرد.

سلیمی بیان کرد: از امروز فعالیت‌های نظری درخواست تنظیم سند، در بستر این سامانه انجام می‌شود و اشخاص در این سامانه می‌توانند اسناد را ضمیمه کرده و حتی توضیحات تکمیلی را نیز اضافه کنند سیستم سامانه سند من با نوع سند می‌گوید چه استادی باید اسکن شوند و بعد از این مراحل دفترخانه‌ها بر اساس سقف آزاد، شلوغی یا خلوتی محدوده انتخاب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *