داوطلبان صبور و خونسرد باشند حسینی ایجی: اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، منوط به تصمیم‌گیری مجدد است

رزرو وقت مشاوره

برای دریافت مشاوره از تیم مرکب از بهترین مشاوران حقوقی، قضایی، ثبتی و روانشناسی کافی است درخواست خود را ثبت کنید

لینک کوتاه مطلب

https://www.moshaverambash.com/?p=7482

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شاید برای شما کاربردی باشد

درخواست مشاوره

به گزارش سایت«مشاورم باش» به نقل از سایت اختبار،سخنگوی مرکز وکلای قوه قضاییه از لزوم تصمیم‌گیری مجدد برای اعلام نتایج آزمون فوق‌العاده سال ۱۴۰۱ این مرکز خبر داد.

به گزارش اختبار، صفحه اینستاگرامی معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نقل از اسماعیل حسینی ایجی، سخنگوی این مرکز نوشت:

با توجه به اینکه قانون تسهیل یک قانون نوپا می باشد و اختلاف نظر در نحوه محاسبه نمرات بر اساس تراز یا درصد نیز وجود دارد، اعلام نتایج نهایی در تاریخ اعلام شده منوط به تصمیم‌گیری مجدد خواهد بود که اگر نتیجه مطلوب حاصل گردید، نتایج را اعلام خواهیم کرد.

هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه بر این است که نتایج را بر مبنای قانون و بهترین نحوی که به نفع داوطلبان باشد، اعلام کند.

ضمن عرض پوزش از داوطلبان تقاضای صبوری و خونسردی را داریم.

گفتنی‌ست پیش‌تر اعلام شده بود نتایج آزمون روز دوشنبه ۶ تیرماه اعلام می‌شود اما صبح امروز روزنامه جام‌جم به نقل از اسماعیل حسینى ایجى، نوشت: «قرار بود امروز دوشنبه، ششم تیر ماه نتایج آزمون فوق العاده مرکز اعلام شود اما اختلاف نظرى در مورد نحوه محاسبه نمرات وجود دارد. امروز ظهر جلسه‌اى داریم اگر به جمع‌بندى برسیم در اولین فرصت نتایج را اعلام مى‌کنیم. نتیجه این جلسه به نفع داوطلبان است.»

جزییات بیشتری درباره موضوع این اختلاف‌نظرها تاکنون اعلام نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *